UWAGA! Dołącz do nowej grupy Kępno - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Kampania PZU i Policji „Mistrzu, zwolnij” ma na celu poprawę bezpieczeństwa na drogach

Michalina Obroślak

Michalina Obroślak


Z dniem 2 września ruszyła ogólnopolska kampania „Mistrzu, zwolnij”, zainicjowana przez PZU we współpracy z Policją. Akcja ma na celu zwiększenie świadomości kierowców na temat niebezpieczeństw związanych z nadmierną prędkością i nieodpowiedzialnymi zachowaniami na drogach. Tegoroczne wakacje przyniosły blisko 350 ofiar śmiertelnych, co podkreśla potrzebę działań prewencyjnych. Kampania, kontynuująca ideę sprzed dekady, ma na celu budowanie kultury odpowiedzialności wśród kierowców.

Statystyki dotyczące wypadków drogowych w Polsce są alarmujące – w ciągu ostatnich dziesięciu lat na drogach zginęło blisko 25 000 osób. Tylko w ubiegłym roku zarejestrowano ponad 21 000 wypadków oraz niemal 1 900 ofiar śmiertelnych. Wspólnie z Policją, PZU pragnie skierować do kierowców mocny komunikat oraz inspirować do zachowań promujących bezpieczeństwo na drogach. Najważniejsze jest, aby wszyscy uczestnicy ruchu drogowego respektowali przepisy, co przyczyni się do zmniejszenia liczby wypadków.

W ramach kampanii „Mistrzu, zwolnij” do kierowców trafi milion kampanijnych naklejek, które mają stanowić wyraz dbałości o bezpieczeństwo na drogach. Umożliwi to Policji i pracownikom PZU edukację kierowców na temat bezpiecznej jazdy oraz wręczanie materiałów informacyjnych. Działania te obejmować będą również billboardy w ważnych lokalizacjach, które mają przypominać o ryzyku, jakie niesie ze sobą pośpiech i zmęczenie. Kampania potrwa do końca września, a jej celem jest obudzenie w kierowcach świadomości o odpowiedzialności, jaką każdy z nich ma wobec innych użytkowników dróg.

Źródło: Policja Kępno


Oceń: Kampania PZU i Policji „Mistrzu, zwolnij” ma na celu poprawę bezpieczeństwa na drogach

Średnia ocena:4.46 Liczba ocen:22


Zobacz Także